Blogia
3act2010

GENESIS: PARADISE LOST PEŁNY

https://cleanuri.com/qPPy2W

 

 

 

skierowane przez =Ralph Strean

Ken Ham

Kraj =USA

Opis =Genesis: Paradise Lost to film z udziałem Andrew J. Fabicha, Danny'ego Faulknera i Ray Comfort. Jeśli jest jedna część Biblii, która została poddana większej analizie i nadużyciom niż jakakolwiek inna, jest to początek GENESIS. Oba z

 

Genesis: film utracony raj 3d. Genesis: raj utracony w kasie. Genesis 3a raj utracony 7. Geneza 3a raj utracony 24. Skąd pochodzimy? Dlaczego tu jesteśmy? Odpowiedzi na pytania dotyczące naszych początków udziela się z biblijnej perspektywy. Aktualni naukowcy zajmujący się doktoratem omawiają różne tematy w debacie na temat ewolucji kreacji. Spoiler, film wspiera pozycję twórczą, ale odnosi się również do teorii ewolucji. Zdjęcia są piękne, partytura jest dobrze zrobiona, a narracja inspirująca. Byłem pod wrażeniem całego filmu. Powodem, dla którego nie dałem jej 10, było myślenie, że będzie to bardziej wizualne w aspekcie wprowadzenia pisma do życia niż dokument techniczny. Bardzo mi się podobało moje 9-letnie dziecko, ale niektóre z bardziej szczegółowych aspektów i przedłużające się dialogi były nieco bardziej zaawansowane dla młodszej publiczności. Oczywiście to, co było najważniejsze dla filmu tego typu, Ewangelii. Został przedstawiony jasno, uczciwie i dokładnie. Cieszę się, że widzę film tego kalibru świecący światłem na tak szeroko dyskutowany temat.

Luthers Erben - Śpiewaj głośny film bez rejestracji Podwójny dźwięk Genesis: raj utracony blisko mnie. http://10xbitcoin.info/blog/view/41626/the-slave-call-alice-tt8145366-hq-1280x720 Genesis 3a raj utracony 16.

0 comentarios